Een klacht?

Heb je een klacht?
Erg vervelend als je een klacht hebt en wij zullen er alles aan doen om deze zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen!
Laat ons weten wat er aan de hand is via e-mail, post en/of telefonisch.
  • telefoonnummer: +31(0)407676580
  • email: Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.
  • of via het contactformulier.
Geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de klacht en wij nemen zo snel mogelijk contact op.
Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je een bevestiging. Binnen 3 dagen na ontvangst van jouw klacht zullen wij inhoudelijk op de klacht reageren. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan laten we het binnen deze drie dagen weten.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Nieuw!

full mincidetox1

Mincidetox
✓ 
30% korting

Maandaanbieding

IMG_6002.jpg



Exclusive Pakket

✓ 20% korting

Lees meer over Afterpay  payment logos